Adásvétel, bérlet, vagy egyéb esetben történő felhasználó módosítás esetén a következő dokumentumok megküldése szükséges:
Magánszemélyek esetén:
- A vízszolgáltatás igénybevételét alátámasztó dokumentumok (adásvételi szerződés, bérleti szerződés… stb.);
- Birtokbaadási jegyzőkönyv mindkét fél (eladó/bérbeadó, vevő/bérbevevő) által kitöltve, aláírva;
- Ha a birtokbaadási jegyzőkönyv régebbi, mint 30 nap, abban az esetben szükséges egy 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem hiteles tulajdoni lap másolat is megfelel);
- Változás bejelentő nyomtatvány mindkét fél (eladó/bérbeadó, vevő/bérbevevő) által kitöltve, aláírva (letölthető a kiskunviz.hu oldalról);
- Több tulajdonos esetén, a tulajdonos társak meghatalmazása a szerződéskötéshez;
A felhasználó elhalálozása esetén:
- Változás bejelentő nyomtatvány örökös által kitöltve, aláírva;
- Halotti anyakönyvi kivonat;
- 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem hiteles tulajdoni lap másolat is megfelel);
- Több tulajdonos esetén, a tulajdonos társak meghatalmazása a szerződéskötéshez;
Gazdálkodó szervezet esetén:
- Aláírási címpéldány;
- A gazdálkodó szervezet bejegyzését igazoló okiratokat, mely lehet: hatályos 30 napnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés vagy cégkivonat és a cégjegyzési jogosultsági igazolása, vagy egyéni vállalkozás igazolására szolgáló okirat;
- Ügyintéző személyes okmányai;
- Amennyiben az ügyintéző személye eltér az aláírásra jogosult személyétől, abban az esetben meghatalmazás az aláírásra jogosult személyétől az ügyintéző részére;
Amennyiben a megvásárolt ingatlan vízszolgáltatása korábban lakossági felhasználású volt, akkor a felhasználó változás során közműfejlesztési hozzájárulás megfizetése kötelező, melynek a minimális összege, víz és szennyvíz szolgáltatás igénybevétele esetén 70 000 Ft + Áfa / ingatlan.